Björka!!

Igår bar det av!! =)

Macke va dock hemma o hjälpte sin far att tröska!
Så jag körde ner mot Svedala på eftermiddagen!!
Satt fört hos Alex o snackde lite skit=)
Sen hem till mamma o pappa o göra mig i ordning=)
(mor o far e i Grekland dom jäklarna) hehe!!
Sen grillade vi hos Alex, o de va såå gott!
Sen vidare till Björka!!
Jag trop nästan att jag dansa från de jag gick in på stället!
Skit roligt!!
Sen blev de bråk o dom höll på o anfalla min mage, så jag ställde mig snällt bakom ett bord o skydda mig!!=)
efter de kände jag mig lite illa till mods + att jag trodde jag hade tappat mobilen så jag gick ut i bilen o fann mobilen o sen körde jag hem o la mig i varma sängen med sambon=)
Men fy vad jag hade de roligt=)

Idag körde jag o Macke till stranden!
Där blåste vi nästan iväg,
så vi körde till Alex o satt o snacka lite vid deras pool, sen körde vi hem till Mor o Fars pool o badade=) hehe!!
Vi skulle köra hem men sen sa vi att dfan vad dåliga vi va om vi inte bada så då körde vi in där igen! haha=)

Nu står den hemmagjorda pizzan i ugnen=)
Macke gjorde som vanligt en caprisiosa!
Jag gjorde en halv med skinka o tonfisk
o den andra med skinka, pepparsalami och ananas=)

Hej hopp nu ska vi äta=)


Bild stulen från Google=)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag o Annika letade efter dej hela kvällen ju!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback