Bonnabränna!!

Skojja min dojja!!

Har suttit hos Mormor hela dagen o myst i de fina vädret!!
Jag hade bokoniöverdel, o va duktig att ta ner banden så jag inte får fula linjer!! Men dock så glömde jag att kavla upp shortsen!! Dick hade jag hyffsat korta shorts på mig men halva låren är VITA o halva RÖD/BRUNA =(
verkligen ett helt rakt  streck!!

Men tänkte ta stranden på Fredag, så då ska de rättas till=)

Imorgon blir det jobb 8-16!
Sista dag passet, så jävla najs!
Fast kommer dock klättra på väggarna här innan bebis kommer!!
Får väl baka en massa olika kakor, bra o ha ju=)
Lär nog bli några fikor när folk ska komma o kolla på bebis=)


Tjecka denna bonnabrännan, bild hittad på google.se



ajjj

Kommentarer
Postat av: Lis

Ja för jag kommer...=)

Postat av: Diana med sina två <3

åh fy fan vad det måste göra on bilden ..



Ja och vi kommer också och sen när bebis kommit :)

2009-08-06 @ 12:58:06
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback