Föräldrarkurs, födelsedagspresent o ny hylla/skåp=)

Hej hopp!!

Idag har vi varit på föräldrarkurs, eller som hon sa... förberedande inför förlossningen!!
Kul att träffa några fler som fa tjocka =)hihi!!
Fick se en förlossningsfilm o snackade en massa annat =)

Nu ikväll har vi varit på Nova o fixat min födelsedagspresent=) hihi!
Vi åt där oxå!!
Najs o va iväg med älsklingen=)

Ighår så köpte jag en ny hylla på blocket!!
Eller egentligen e de ju ett skåp!!
Så nu har vi ett nytt spritskåp!!
O de kan man säg att jag gillar då Macke har haft min skänk i köket til spritskåp oxå..
så nu jag kan fylla det med köksgrejor istället =)

Nej nu ska jag o Macke kolla tv o käka gottis!! eller jag ska äta melon o macke godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback