Fredag i blodet igen =)

Då va det fredag igen=)
Såå najs!!
Förhoppningsvis regnar de litta idag så Macke blir ledig=)

Veckan som gått har varit jätte bra=)
Igår hämtade Mor o Far barnvagnen som va klar=)
O den va såå fin sa dom=) jag får väl köra ner o kolla på den en dag =)
Betyder ju otur att ha den hemma innan bebis kommer!!
Men jag vet ju vad jag beställt=) men detta e endå vår bebis vagn... hihi=)

igår va jag åp stranden med Alexandra.. Dock höll vi på o blåsa bort o blev blästrade av all sand =) men vi trotsade o låg där en bra stund endå=) Sen körde vi vidare till Lilla Svedala o la oss vid poolen!! Vilket var naajs=)

På kvällen va jag på Aloe Vera party hos Karoline! (svågerns sambo... blir det då svägerska?!? hehe )
Mycket trevligt o en massa kul!! Hade man haft mer pewngar så hade jag faktiskt köpt en massa=)
men jag åkte hem med en Aloe Vera Gelly!!
Bra till allt=) Så den slank med hem =)


kostade 190 kronor!!


Idag ska jag faktiskt försöka ta de lugnt hela dagen=)
Fast gräset behövs klippas, så jag får väl köra o tanka några dunkar o måste även handla mjölk o så =)
o så får jag väl bråka med gräsklipparen innan jag får igång den!! haha!!
Men sen efter de.. då lovar jag o ta de lugnt heela dagen=) med desperate i soffan=) med äpple o nektariner=)

Ikväll ska vi på kalas hos Mackes farbror som fyllar år =)
Hoppas macke slutar i tid så han kan följa med=)
Alltid lika trevligt med kalas faktikskt=)
tyckte de va grymt tråkigt när man va liten då man hellre ville leka med kompisar, men nu e de trevligt o sitta o snacka=)
o dom va spännda på o se hur tjock jag va =) hihi


Nu ska jag köra o tanka dunkarna o handla=)
hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback