Lat dag =)

Idag har jag inte gjort många knop... verkligen INTE!!

Började med att ta sovmorgon till ca 10. låg o läste lite innan jag gick upp, sen en god gröt frukost!!
Annars har jag typ legat framför tv:en o kollat på en massa desperate program!!
Köpte ju dom 2 första boxarna när jag va i Ullared=)
Najs!!

Nu gör jag kvällsmaten!
Jag börjar jobba kl 17 så jag gör den nu så tar jag med mat till jobb o så e här mat till mannen här hemma!!
Jag skämmer inte bort honom väl ;o)
Idag blir det Ris o Tonfisk gratäng!!
Så jävla gott tycker jag iaf =)

Imorgon blir de lite ärenden att fixa på morgonen!
Ska lämna lite vattenprover till Hörby!
Sen tänkte jag att jag skulle till Mormor men hon hade fullt upp så de blir ett limhamnsbesök på Onsdag istället!!
O då ska jag även till Barnmorskan o kolöla så allt är bra med mig o den lille=)

Så imorgon har jag lite planer på att köra till stan o försöka hitta en svart fin klänning!!
Min morfar ska begravas ju..=(
Så jag måste hitta en klänning till mig själv o en svart slips till Macke!

Någon som e sugen på en shoppingtur?
Var som helst, när som helst=)

Satt o kolla igenom lite foto innan!
Hittade bilden från mitt akuta ultraljud!!
Här va bebis 24 mm lång =) hehe!



De va x antal veckor sen de=) hehe!!
Nu är den betydligt längre och tyngre =)








Kommentarer
Postat av: Lis

Orkar du vänta till kl 4 så kan vi ta en runda på nova eller burlöv center.. =) kram

Postat av: Sofie

Jag e ledig på onsdag :) Inte helt omöjlig när de gäller shopping. Kram

2009-08-03 @ 19:44:37
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback