Mindre än en månad kvar=)

Nu är det mindre än en månad kvar!! =) hehe!!

Längtar efter dig min lilla bebis=)
Så nyfiken på dig!
O där e fler som är det!
Så du är välkommen när du vill=) helst snart!! hihi

fredag va vi på 45 års kalas för Mackes fabror!
Mycket trevligt!!Jag körde dock ganska tidigt.. för efter dagens hittepå hade jag så jäkla ont i ryggen... inte kul när foglossningen gör sig påmind för mycke!! Fast jag är dock lika gla för det =)


Igår va de dax för lite Björka=)
Förfest i Viderup där de blev grillat =)
mums!
Sen vidare till Björka=)
Hade sååå jäkla roligt mest hela tiden!!
Verkligen en bra sistakväll ute på länge=)
får ju vara hemma o ta de lugnt några månader!!
Sen får man väl försöka sig ut igen!!

Idag hade jag bestämt mig för att ta de lugnt!!
Skulle bara plocka undan lite först!
Slutade med att hela huset blev städat o tvättat en massa o diskat o Johanna o Julia va o hälsa på=)
Så så lugn fick min kropp va idag!! hehe!!

Ringe min kära familj innan... o dom kommer nog upp sen o käkar lita köpemat o snackar skit =)
E lite sugen på planka... eller kanske kina mat.. hmm får se vad la familja vill ha =)
Stackars macke jobbar=( Men snart kommer bebis o då ska vi vara hemma några dagar tillsammans=) O då e förhoppningsvis höstbruket över så då e de bara betorna kvar.. o sen hux flux så e de juuul=)
hihi!!
Första julen sedan jag börja jobba jag blir ledig i år!!


Älskar min sambo över allt annat=)

Kommentarer
Postat av: Lis

Ida lilla du, nu lugnar vi oss. Låååångt till jul! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback