... Ny kamin=)

Veckan har varit hyffsat lugn=)
hehe!!

Nu i helgen så hämtade vi vår nya kamin jag köpt!
Ska lägga ut foto när den e helt färdig installerad=)

Inatt drömde jag om att vi fick en flicka, o Macke hade långt hår!  haha! han såg inte klok ut, kan ni tänka er, Macke i halvlångt klibbigt fettit o sliskit hår....haha!! inte riktigt hans stil, o inte min heller för den delen=)

Nu har jag börjat svullna, kan inte ha min ring på mig längre=( trist!!
fast alla vet ju jag e upptagen endå=) hihi!!
fötterna i rätt så söta på kvällen eller när man rört sig mycket=)
har dock börjat svullna lite i ansiktet nu säger dom, o då ska ju förlossningen vara nära så de e bara till att hoppas!!
ca 20 dagar kvar nu ju =)
Lille bebisen har inte så mycket plats att röra sig på nu längre... lite trångt, så minsta lilla droppe där e i urinblåsan märker man, för den lille tycker det är mycket kul att sparka o putta på blåsan... en riktig busig krabat=)
O jeans kan jag inte ha på mig längre, eller jo måste jag så har jag de... men dom sitter så tajt runt magen att de gör ont när man sitter... så nu blir de mestadels leggings o tunika... har dock bara en tunika som passar bra!! haha! hemma blir de mjukis för hela slanten..
känns ju inte så lönt att handla nya mammabyxor som e större i magen som jag knappt kommer ha på mig!

I lördags va de 55 års fest för Hans(30) o Johan(25)!! Trevlig fest!! Vi blev en klunga nyktra som hamna brevid varandra så vi satt mest o snacka=)
Jag som hade planerat o dansa som sören så den lille saken i magen titta ut =) hehe!!

På Tisdag ska jag o Macke klippa oss!! samma tid o samma plats, snart e de bara lika dana träningsoveraller som saknas!?!!

Idag ska jag till min arbetskamrat o fika lite=) Inte träffats sen jag slutade jobba så vi börjar sakna varandra nu ju =)

Tisdag har jag inget mer planerat än klippningen på kvällen!
Onsdag blir de nog en tur till Ikea o träffa Emmelie=) me like!! O så ska jag till barnmorskan på morgonen!!

Snart e de höst=) o så ska jag tatuera mig!! wiiiee=)

haha fast jag ska INTE tatuera en sån här över naveln!! haha!!
nej nu har ni fått lite smått o gott=)
Hörs en annan dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback