Såja =)

Dagens!

Körde ner till Hörby o gjorde lite ärenden!!

Äntlogen fått skickat in alla papper till försäkringskassan=)

Sen har jag målat färdigt hela spjälsängen!!
Så najs!!
Fast vi funderar på o vi ska sprutmåla den en gång över de jag målat, så blir allt jämnt o fint=)

Fast de e ju inte helt säkert än att vi ska ha denna sängen!!
haha, blir där tvillingar i den andra gravid magen så får dom sängen!

o då ska jag köpa en annan!! Som e sååååå fin=)

Men de blir mer uppdate om det senare!!=)
dom ska på Ul nästa vecka så då vet vi om där e en eller två =) hihi!!

Annars har jag legat o kollat på desperate avsnitt=)
hehe!!

Låter som jag e grymt lat.. men de behövs vila o stillhet mycket nu!!

Imorgon ska jag till mormor o tänkte spendera hela dagen där=)


nej nu ska jag ut o skälla på min sambo.... hehe vill att han ska släppa trimmern o komma in o mysa med mig=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

E de din bror som oxå ska ha barn eller?? :)

2009-08-04 @ 22:21:01
Postat av: Diana med sina två <3

jaså du har en blogg =) det visste jag inte :) fan vad kul =)

Postat av: Ida

haah nej min bror ska inte ha!! =)

2009-08-05 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback