Små panik!



Samtidigt som att de ska bli jäkligt skönt att gå hemma nu från o med nästa vecka så börjar paniken komma krypandes, va i hela friden ska jag göra?
Jag kommer riva huset av rastlöshet innan bebis kommer, för då har man nog att göra=)
Som ikväll tillexempel!
Macke jobbar (tröske)
o här sitter jag, ingenting att göra..
Har redan tvättat diskat plockat undan,
tänkte jag skulle gå lång runda med vovven men de ju så himskans varmt!
Inte för att jag inte gillar värme o sol men de blir så jävla svettigt med +15kg!

Sådana här kvällar kan man bli smått deppig över att man inte bor där man känner allt o alla!! hehe!!




Idag är det 1 vecka sedan min älskade Morfar somnade in!!
Saknar dig redan Morfar!!
Älskar dig!!
Hoppas du är ute o går långa runder med Amanda!!





Kommentarer
Postat av: Lis

Förstår din panik. Kan va drygt att än ifrån vänner o familj. Får hoppas att bebis snart tittar ut. Kan väl komma i slutet av månaden. :)

Postat av: Tess

Nu är min bebis ute :) Född 5/8 15.46. Fick tas med sugklocka pga lång och jobbig förlossning. Blidde en Noel på 4230 g och 55 cm :)

2009-08-07 @ 12:13:00
URL: http://www.tsfoto.se
Postat av: Ida

Therese!!

Grattis=)

Guud va kul=)

har du msn??

Kram!!

2009-08-07 @ 16:04:13
Postat av: Tess

Tack :)

Japp jag har msn, [email protected] :)

2009-08-08 @ 20:45:50
URL: http://www.tsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback