Trötter

Så, då har man jobbat sista passet detta året o stora delar av nästa=)
hehe!!

Imorse när jag körde där ifrån så släppte jag allt, o jag blev så trött.
va till o med tvungen att gå hem o sova!!
Brukar inte behöva det annars, men de blir väl lite så när man släpper allt så!!

Så idag har varit en lugn dag!!=)

Ikväll blir det fest!!
Eller kalas=)
Macke måste tyvärr tröska så de blir bara jag som far iväg!!
På Söndag har jag tänkt att jag ska måla lite här hemma!!
Stalldörrar o garagedörrar behövs=)
Nästa år ska vi måla om hela stället här så jag tar bara sånt smått nu =)

Nej nu ska jag ut o högtryckstvätta de som ska målas så de e rent o fint!!=)
Tänkte även skruva ihop spjälsängen imorgon o kanske bädda den=) hihi!
Får se om jag får tid över i allt målande=)

Ah va fan .. kan ju lika bar tvätta bilen nu oxdå.. =)

Kommentarer
Postat av: sofie

Jisses va du e flitig. Jag orkar inte ens tömma diskmaskinen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback