Sjuk=( Födelsedag=) Kräftskiva o en massa annat=)


Jag va sjuk tors fre, lite håller i sig än!! Ont i halsen, fick dåligt med luft när jag låg ner!! Men nu är de bättre!! "Bara" rethosta kvar!! o de river inte skönt i halsen!!=(

Helgen!

I fredags hade jag kalas för min familj o mackes familj=)
Kalaset hölls nere i L Svedala hos Mor o Far på trädäcket!!=) Så perfekt det va! grillat o gott!!
Senare på kvällen kom Bamse o Alexandra en runda=)
Mycket trevligt!! Dock bara en snabb runda för sen va jag trött!!
När töserna kom så hoppade dom direkt ner i poolen=) tackar för fint väder =)



Pappa grillmästare =)



Fick jätte fina presenter=)

En ny guldlänk till mitt halsband =) Från min älskade sambo!
ca 3000:- på Ikea (me like)  Från min familj o mormor o morfar!
Ny hem telefon=) Med sladd så inte åskan slår ut den!!  Av Mackes familj
2 Lasse Åberg öl glas!! (ska börja samla på dem nu =) Från några utav mina vänner!
Presentkort på Nova Från Favoritgrannarna=) hehe!
Bodys med traktorer på =) haha!!
Från Ewelina!

Sen tror jag inte att jag fick mer faktiskt!!
Men är mer än nöjd=) verkar som om att jag har varit en snäll flicka=)

I lördags hade vio lite kräftskiva hos Alexandra!!
sååå trevligt!!
Jag åt dock bara 2 kräftor o sen hade jag gjort en god taco paj o bröd med vitlöks smör o så!! Så jag blev mätt i alla fall=)


O så höll jag mig självklart borta från fyllet =) hehe!!

Här e en bild på hur jag såg ut i Lördags!!
Blev grymt nöjd med mitt hår som jag lockat till lite =)





Söndag!
Macke gick upp o jaga 03.30 på morgonen!!
o jag sov till halv elva!! =)
hehe!!
Sen kom han hem med bullar till mig!=) gottet på söndagar!
Jag tyckte M skulle gå o lägga sig så han orka jaga på kvällen igen!!=)
O jag va grymt rastlös så för att inte störa honom i skönhets sömnen körde jag glatt till Bo Ohlsson i Tomelilla o handla lite telefonförlängningssladd (låångt ord=) fotoalbum o annars smått kraffs=)
Sen körde jag vidare till Ringsjöortens Ryttarförening där det hölls hopp tävlingar för häst!!
Mötte upp Alexandra o Charlotte där!!=)
O det gick jätte bra för C. Grattis till plac. =)
Sen blev det pizza hos svärföräldrarna, sen körde jag till Johanna o snacka skit medans Macke körde o jaga igen =) o dom fick skötet så dom va så lyckliga så=)

 Nu är det bara 36 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum!! Nu börjar det verkligen närma sig!!

O de bästa utav allr är att jag känner ingen rädsla änsålänge för vad som komma skall!!
jag är mest nyfiken, på allt hur smärtorna känns, o hur jag kommer reagera på dom, kommer jag använda en massa smärtlindring eller kommer jag kämpa mig igenom de?? O va e de för en liten krabat som legat i min mage snart 9 månader?? de e väl mest de man e nyfiken på=) hihi!!

O idag är det måndag o det enda jag har på schemat är att sätta in foto i albumen jag köpte=)

Det blir en runda till Ikea i veckan oxå!!=) Längtar!! hehe!!

Björka på Lördag!! Fler som e sugna??

Oj, en massa bilder o en massa text, nu får de räcka för den här gången=)

Kommentarer
Postat av: Lis

Björka e redan bokat...=) Ska bli skoj. KLänningen blev ju kanon. Har dy satt till ett skärp eller där va en brytning under brösten? kram

Postat av: Diana med sina två <3

förlossningen kommer gå så bra så :) det med smärtlindring märker du när du kommer dit, allting brukar flytta på ganska bra! Man tar det som det kommer :) . Är det i Lund du får åka till?



Himla stor grill din pappa hade :) Såg gott ut :)

2009-08-18 @ 09:12:10
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback