Dagarna går=)

Shit vad snabbt tiden går!!
Bara 8 dagar kvar till julafton, o snön faller =) Kan de bli bättre?? jo i o för sig, om snön ligger kvar till jul e ju himla trevligt=)

Jahapp, vad har hänt nu då!
Förra fredagen va vo hos Henke o Sofie o kolla på Idol=) Trevligt!!
Tyckte de va rätt att Erik vann!!

På Lördagen hade vi familjemys med god mat och filmen Marley & I!
Bra film =)

Söndagen va de Lucia=) Jag började dagen med att baka en pepparkaks cheeseCake!!
Inte så god som jag trodde!!
Sen va vi o hälsa på Mackes morfar o sen käka vi i Lyby o fika hos Ove o Siv!!

De va vår helg=)

Denna veckan har hitentills gått snabbt=)
Va hos Diana o Pontus i Höör igår=)
Hon tog några bilder på Melvin=)

Kärlek =)

Idag har vi varit o träffat mamma-gruppen i Hörby!!
Vi fick lära oss lite Babymassage=)
Melvi tycker om o ligga naken o bli masserad så de va jätte bra för oss!!
Han va dick gnällig idag, mitt i hans vilestund=)
Så nästa gång ska vi träffas tidigare, hoppas ahn e glad då=)
Bestämde även att vi ska träffas mellan gångerna på Bvc o fika hemma hos varandra=)
Jag ska bjuda hem först!! Ska bli trevligt! Blir dock inte förens i mitten/slutet på januari!!
alla julhelger får gå förbi först!!

Nej nu ska jag mysa med Melvin!!
Sen blir det träning till Bonde söker fru =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback