Dagens Outfit=)

Tuff bild!! hihi!


Hihi! Gäller att trycka till på kameran i rätt tid=)

Body med hängsle motiv: Lindex
Svart/gråa "manchester" nyxor: Lindex


Idag ska vi till Bvc o melvin ska få sina 3 månaders vacciner!! Usch så han kommer skrika!!=(
Jag har laddat upp med alvedon o så om han blir dålig mot kvällen!!

Efter Bvc ska vi träffa broren min som varit i thailand!!
Ska fika o köpa min andra brors julklapp=)
Kanske en runda in till älskade mormor!!

Igår gjorde jag lite julgodis här hemma=)
gott!!

Ikväll blir det att göra knäck och pynta julgranen=)
Om de inte blir snö, för då ska nog Macke ut o köra....=(

hej hopp i lingonskogen=)

Kommentarer
Postat av: Lis

Får nog göra dig besviken... Men mer snö kommer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback