Glömde!!

Glömde skriva att Melvin tyckte inte alls läkaren va rolig idag!!
Två sprutor! en i varje lår!!
Oj oj oj vad han skrek!!
Men de blev ganska snabbt bra när vi kramades lite=)
O min gosse hade växt=)
Han är nu 64 cm lång
och väger 6170 g!
En lång gosse=)
Följer kurvar för vikt och huvudomfång perfekt!! men längde bara skjuter i höjd på kurvan=)
Morfar Kalles förtjänst=)

Efter Bvc va vi på Ikea med min bror som va hemkommen från Thailand, han va brun o ville bara en sak! Åka tillbaka igen!! hehe=)
Men de gör han nog till våren=) Gott!
Sen körde vi tillsammans till vår älskade mormor och tog en fika!! Melvin låg glatt och snacka på ett täcke på golvet!!
Han e för söt min gosse=)

Vill passa på att säga Grattis till
Hampus på sin 3 års dag=) Melvins nästkusin=)!!


Grattis! Hoppas du får en bra dag lillkillen=)



Nej nu ska jag mysa med min lilla gosse innan julgranspyntningen=)
Får passa på o mysa med min lillalilla bebis!! För helt plötsligt fyller dom 1,2 o så ännu en gång helt plötsligt 15!! HJÄLP!! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. filt från Ikea =)

Postat av: emma

Jaa njut av bebistiden! Ett tu tre är han två år och säger att mamma är dum bara för han måste gå och sova....haha. Fast det är mysigt när dem är i denna åldern också. Då kan dem säga att dem älskar en och berätta massa roliga saker=) Alla perioder i ens barns liv är ju urhäftiga! Men det är när dem är bebisar man får mysa som mest med dem, sen får man tyvärr göra det mer med tvång. haha

2009-12-22 @ 10:48:44
URL: http://vildesmamma.blogg.se/
Postat av: Diana ( mamma till Hampus & Nathalie)

Vad gulligt av dig :)

2009-12-22 @ 13:04:31
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback