Julklappsinslagning och snöbus=)

Det är vad dagen bestått av änsålänge=)

Här slår vi in alla julklappar!!





Bara en kvart att fixa nu!!
Shit har aldrig varit så tidigt ute=) Yeah!

Sen blev det bus med Elli ute i snön medans Melvin sov så gott=)
Tråkigt att ha en vanlig digitalkamera!
Det är dagar som idag man skulle haft en bättre kamera så man kunde tagit massa fina bilder=)
Men om någon snäll själ där ute vill ge mig några tusen så jag kan köpa en systemkamera till mig själv i julkapp så tar jag tacksamt emot de =) hihi!!

Ser ni Elli bakom all snö jag sparkat upp i luften?? =)

Här följer några snö bilder på Elli=) Hon e så söt, kör ner huvudet i drivorna=)



Och så fick Melvin på sig sin kostym idag=)
Såååå söt=)



Kolla gärna på fler foto på facebook kontot=)

Nej nu ska jag lägga upp fler bilder på fb.!!






(Dåligt med kommentarer.... Har 50 läsare om dagen och 70-80 besökare varje dag..... konstigt =)....)

Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

Så söt melle är i sin kostym :) Och Elli såg ut att gilla snön! Näe, inte ska han få det i doppresent för det är ju sådant jag gör gratis för jag tycker det är himla kul :).. Ska se vad jag hittar för annat kul till honom så man kan tänka att ingen annan ger :)



Postat av: Love Oliwers mamma

Oj stillig kille :) Min son är 17 dagar äldre än din son :) September barn båda två :)



kram Love

2009-12-17 @ 15:25:48
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Jo jag hittade en på Åhlens :) den va så söt på honom!!! Jaaaha fanns det stjärngosse dräkt också? Visste jag inte, finns det bild på det här?



kram Love

2009-12-17 @ 15:32:14
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Catharina

Vilka "goa" bilder!

2009-12-17 @ 16:08:48
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej :)

Ja men va kul och duktig du är som pysslar ihop allt själv :)



kram Love

2009-12-17 @ 18:16:10
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback