What the fuck ?

Vad i hela fridens namn har hänt med min blomma inatt??
På en natt??

Den va inte torr, inte för blöt... hmmm jag som trodde jag hade lite lätt gröna fingrar....
Men, hur kan allt detta hända på en natt, jag är i chock!! haha



Var e alla bladen?? Jo här!


Där får helt enkelt vara tomt tills julgranen kommer in =)
Ska försöka hitta en liiten gran detta året!!
Lillen är liten = liten gran=) !!

Idag blir det att städa det sista som vi inte gjort än!!
Ikväll blir det glöggkväll med vänner!!
Ska bli mycket trevligt!!

Hej hopp sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men stackars blomma, vad månne ha hänt! :)

Postat av: Lis

oj... =) ingen kisse katt som fått spel?? =)

2009-12-07 @ 21:01:18
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback