Yeah!

Klänning till nyår fixad=)
En grå/svart sebramänstrad tubklänning med mycke tyg, (döljer bebisfettet) !=)
Så det blir gröna eller gula smycken och skor till det!! (grönt och gult tema)!!
Lägger dock inte ut bild=) Ni får se den på senare=)

Sen är det även tänkt att jag ska ha den klänningen på mig på dopet oxå=)

Denna månaden e bara utgifter!! nyårskläder julklappar o allt annat kul, som till exempet ULLARED!!
Dit ska jag på Söndag=) Då ska julklapparna till svågerns barn inhandlas=)
O kläder till Melvin!!
Vad ska man köpa till Melvin i julklapp?? haha! Inte för att han fattar men endå!!

Igår kväll bakade jag en sats lussebullar till=) Så nu har vi så vi klarar oss!!
Tur jag har lagt dom i frysen annars hade dom nog varit slut snart.... O de hade inte varit jag som ätit upp dem=) De hade varit min kära sambo som varit skylldig!

Idag ska Melvin och jag träna flaska=)
igår tog han den efter lite skrik!!
Imorse utan protest alls=)
Ikväll ska vi till Melvins faster o träna!!
Medans jag och Macke handlar o jag vill sola oxå!!

Nej nu ska jag mysa med gossen!!=)

Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

Vi kommer på dopet! Så det kan du skriva upp :) Sedan undrar jag vad han önskar sig i doppresent? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback