Tippen!!

Idag har jag varit en snäll och hjälpande granne =)
Varit på tippen 2 rundor i Hörby med Anders och Julia!!




Jag gillar att va en snäll granne=)

Annars har det inte hänt allt för mycket idag!! Varit ute o eldat upp litta skit o plockat undan lite här hemma!!
Skulle behövt städa men lat som jag e så har de inte blivit så...

E såååå trött!!

Helgen blir de som sagt fest!!

Och så jobb 8-17 Lördag och Söndag!! 
E nere i en depp period igen, känner inte för att jobba vill bara spy när jag tänker på de!!
Men de går väl över!!
Alla har vi våra svackor här i livet ! ! ! !

Nu ska jag se om jag kan hitta på nått annat roligt innan jag ska hämta Macke i Hörby (han e på kurs)!! Hans bil har ju gått sönder så jag får köra o hämta honom från jobb ect.

Hej hopp gummisnopp säger hon med Skånes fulaste hår!!=(
haha!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt me snälla grannar :)

Jadå, vi e alla nere på botten nån gång då o då, tråkigt men sant.

Du kanske kan lägga upp en bild på din nya frilla??!! De hade vartit kul o se :)

Annars får jag försöka bärja mej till hjärtansdag :)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback