Törringe, jobb, mys o glädje=)

Jahapp då va helgen och första dagen på veckan gången!!
Tiden går fort=)

Fredag va vi hemma hos Andreas o Lis o åt planka. .  MUMS=) åt som en häst!! va så grymt hungrig=)
Lördag v d till o baka tårtor hela förmiddagen=)
sern bar det av mot hörby o hämta farmor som oxå skulle med o fira johan=) Ner till Johans lägenhet o fira hans 23 års dag=) Han bor så fint =) o Dino va där!! så kul o se dig vännen!!
På kvällen bar det av mot Törringe, Scotts o Lars Kristers (dom va kassa) haha!! men scotts helt oke.. eller jo dom va bra=)
De va en mycket trevlig kväll med litta dans o massa snack med vänner=)
Söndag va en lugn dag!! Lite jobb på förmiddagen o sen bara hemma o mös o titta på Mamma Mia filmen o bara jäste hela dagen=) de e najs=) o så snabb mat på kvällen!! nuggets ris o sötsur sås=)

Igår va de måndag o jobb!! 17-08!!
O nu e jag ledig Tisdag, Onsdag, Torsdag o Fredag!! o så jobbar jag 8-17 lördag o Söndag!!
Lördag blir de gille!! Ska bli himskans trevligt! men jag får väl snällt köra i o med att jag börjar jobba 8 på söndag!!=(

Hej svej leverpastej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback