Disney on Ice

Va en trevlig upplevelse!!
Fick ju inte se nemo!!
Men detta va en Princess Classic föreställning!!
Mycke prinsessor o Ariel o alla!!

Till och med Ariels Krabba Sebastian=) haha!!

Töserna va helt i extas o tyckte de va sååå bra=)
Dom va dock trötta när de va slut o somnade i bilen=)

Så de va en trevlig kväll!! Vi käkade först mat på en resturang i hörby!! Najs=)

Annars har helgen varit lugn!!

Ute o gick fredag o idag=)
 Mysigt=) inte ofta jag kyckas dra med Macke ju=)

Annars har det varit jobb!!
i fredags (natt) o så nu i natt!!
lugn helg!!

Nästa helg blir allt annat än lugn!!
=) de gillar vi!!
Hoppas jag slipper köra bara!!
Får typ reda på på fredag om jag måste hoppa in extra o jobba på söndagen!! bläääh vill inte!! men de e rätt så najs extra pengar!! de blir ju dubbelt betalt i sånna fall=) o de de e NAJS!!=)

Nej nu ska jag återgå till jobbet!!
Ha en fortsatt bra kväll!!


Grattis på födelsedagen Ewe=)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback