Henke 25!!



Grattis Henke=) Igår körde vi ut med en blomma där det växte en gin flaska i =) en passande blomma kanske =)
(bild stulen från sofies blogg =)

Ida skulle jag köra till City Gross i Höör för att stor handla, men den planen krossades imorse!!
Då ringe johanna o ville att jag skulle komma ner med min kattabur o förlja med henne till
veterinären med hennes ena kanin som kissade blod!! *stackars*

Veterinärs besöket slutade med en st insomnad kanin!!
Cancer i hela kroppen!! usch o pi på cancer!! den tar över vår värld!!=(
aja.. lilla Favoriten har de bra nu=) hehe!!
Ibland känner jag mig så rå!!
Så kallblodig!!
Johanna kom ut till mig i väntrummet o ville ha råd om hur hon skulle göra med kaninen!! o jag bara sa: Avliva den!! usch vad jag e rååå=(
men de va det bästa även enligt veterinären som va väldigt bra=)

Så de får bli City Gross på Onsdag istället!!
Jobbar inatt 17-08!!

Städade hela huset igår=)
Så rent o fint!!
Sen tar de 1 dag sen e här en massa hundhår igen =)

Fått alla mina foto som jag framkallat idag=)
De gillar vi=) Har satt in i fotoalbum o så framkallade jag några förstoringar på
mig o macke oxå så dom har jag satt in i ramar o hängt upp på väggarna=) Ego va?? =)
men har ju inga barn så vi får hänga där så länge=)
så de e så!!

Kommentarer
Postat av: Lis

Gin-blomman blev kanon... =) Det med ninan var inte rått, det hade de varit om ni hållt den vid liv bara för att va glad själv.



Vi har oxå foton på oss själva...=) kram

Postat av: Sofie

Vi har oxå foto på oss själva! Det e najs :)

2009-01-28 @ 15:55:24
URL: http://www.nogg.se/SofieD
Postat av: Ida

Va bra att de inte bara e jag som e ego ;o) hehe!!

2009-01-28 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback