Ikea med min gamla flamma ;o)

Idag har varit en dag fullspäckad från de att jag slutade jobba 08 imorse!!

Kom hem o betala alla jävla skit räkningar=( usch blir så deppig ibland över dom=(
Till CityGross i Höör o stor handla=)
Tycker faktiskt de e rätt skönt o handla=)
Man går där själv i sen egna lilla värld o rensar huvudet o får tänka så mycket=)
De gillar jag!! hehe!!

Sen bar det av in mot malmö o träffa min älskade gamla sambo på Ikea=) Emmelie=)
Saknar dig såå gumman!!


Jag fick köpt lite nya lampskärman till sovrum o kök=)
O en ny lampa till lilla rummet=)

O just de!! har fått fete virus på mitt msn!! så om no får nått från mig så öppna INTE de!! stäng ner rutan direkt!! jag öppnade inte mitt men fick virus endå!! fick de av en annan på msn!!
Så nu ska en kompis få min data ett tag o se om han kan fixa de!!=)

hej hopp! nu ska jag lägga mig raklång på soffan=)

Kommentarer
Postat av: emms

Haha, det var en söt bild på mig! =)

2009-02-19 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback