Ida=höggravid

Shit, de känns verkligen inte som om man pratar om mig!!
=)
Men visst börjar de bli lite tungt, men jag klagar inte=)
Jag är mest lycklig=)

Jahapp vad har man hittat på idag då?
Jodå jag har handlat på Ica o Apoteket, men de e typ det enda!! nhehe! lite soffläge idag ja!!
Nu ikväll hag jag o älsklingen grillat=)
Kotletter o grillad paprika med ugnsbakade nypotatis!
O till de även grillad majskolv (såå gott=) med smält smör o salt!!



o så nu till efterrätt så blir de jordgubbar o glass=)




Annars efter maten så har vi varit ute o klippt hela häcken!! Blev jätte fint!!
O macke e nöjd med sin nya klippare!! Tack =)

Nej nu ska denna tjockisen kolla om hon hittar nått kul på blocket=)

Kommentarer
Postat av: Lis

Ser att någon fastnade för majs...=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback