Ny outfiut=)

Dagens sysselsättning blev Nova med mor=)
Hon va så snäll mot mig så hon köpte mig en ny outift!!
Ibland e päronen bara för snälla=)

Schal o Linne från Lindex
o ljusa jeans från HMs mammaavdelning=)



tänkte ha antingen detta på mig eller en klänning jag köpte för 2 veckor sen, när vi ska till Henke o Sofie på Lördag!!

Finmen vi gick o såg på bio, jag har bara en sak att säga GÅ OCH SE DEN!! fan vad rolig den va=) hahaha!!

Nej nu ska jag göra lite hemmasysslor=)
Tvätt o åter tvätt=)


Kommentarer
Postat av: Lis

Snygga kläder. Älskade linnet. :) tycker du ska ha de på lördag. Själv kan jag inte bestämma mig va jag ska ha. :( jobbigt.

Postat av: Sofie

Super fin outfit ju!!!! Den tycker jag du ska ha på lördag :) Kan bli kallt me klänning, ska ev sitta ute i tält, så klä på dej! :)

Kram!

2009-07-22 @ 10:04:33
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback