Ny shoppingtur idag=)

hehe idag har jag dragit med mig min kära sambo till Lunds city OCH Nova =) hehe!!

på morgonen for vi ner till barnmorskan, dags för lite prover o mätning o vägning o en massa snack=)
o så lyssna på bebis hjärta=)
så mysigt=) o kul att Macke oxå hade möjlighet att följa med=)

Sen vidare mot Lund, Nova.
Där jag skulle byta jeansen jag fick av mor igår till en storlek mindre!! då jag hade haft dom på mig i en timme va stora som ett tält!! hehe=)
alltid kul att ta mindre storlekar, tråkigare att gå på andra hållet!! hehe!!
Så gick vi en liten runda där!!
Sen vidare till City där vi inhandlade bebisens första bilstol=)
En svart o brun Brio blev de=)


Va ju bara tvungen att sätte ut den i bilen driekt o pröva=) hihi!! Sååå sött, o så småningom så ligger där en liten där!!=)
men nu ligger den fint inplastad igen!! Bland alla andra grejor=)
Har allt vi behöver nu !!
Sängen ska bara slipas klart o sen målas, o de tar ju inte så lång tid!!=)
Bara drygt o slipa varenda j*vla pinne!! haha!!
Men fin kommer den att bli=) o den har ju Macke oxå sovit i!! så de e ju lite fräckt tycker jag!!
Så den ska döpas i den klänning jag en gång döptes i=)

Nu ska jag städa lite medans älsklingen e i verkstaden o meckar med sin bil!!=)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte fin bilstol!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback