Ojoj=)

Snart bara 2 månader kvar!!
Tills nman blir mamma!!
Helt sjukt ofattbart!!
o läskit!! hehe =)
Men lyckligt!!

Mitt internet har varit kass!
men lite har hänt på sistonde!!

den 27 Juni va vi på Bröllop för min kusin!
Helgen efter va de dax för mackes 25 års fest=)
o nu denna helgen va de gotland + brorens 25 års fest=)

Va på Gotland mellan onsdag o lördag!!
Riktigt najs=)
De blir nog de nästa år oxå=) Hoppas jag i alla fall=) Men dock en annan camping!! hehe!!
Stugan va dock jätte fin o mysig!!!

När vi kom hem igår vid 18.30 va de bara att slänga sig i duschen o göra oss i ordning för fest!!
Broren hade 25 års fest!!
Mycket trevligt så länge de varade=) vi åkte ju hem rätt tidigt!!
Va trötta , så när vi kom hem tror jag vio somna innan vi la oss o sängen!! hehe!!

Idag har vi fixat en massa grejor som skulle göras!
Sen varit nere hos Mor o Far i Svedala o käkat middag!!
Far fylla år igår=)

O nu e Macke ute o klipper gräset!! Ska ut o hjälpa honom nu!!
Här e en bild från mig på Bröllopet=)


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja tiden går fort :) 10 dagar till lilleman är beräknad, men han går nog över gissar jag på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback