Paj Ved o Falsterbo!!

Morgon startade med att Köra ner till Mor o äta bullfrukost!!
Sen körde vi vidare mot Falsterbo Horse Show!! körde även inom Vellinge Blomman! Min oskuld där!!
Gick dock bara igenom snabbt så mor visste vad hon skulle ha!! 6 nya fina dynor till utemöblerna!!
Varmt väder på Falsterbo idag!! o dum som jag va imorse så tog jag på mig ett vanligt linne idag, så nu har man sånna fina jätte vackra linjer!! haha!!

Får försöka sola bort dom så fort de blir sol i dagarna=)
helgen skulle väl dock bli kass=(

O nu ska vi ut o klyva vår sista ved!!
Sen ska vi inte tänka på de på många år=)

Köpte en paj innan!! Som jag tänkte vi skulle gotta oss på ikväll=)
Ser god ut va??

(Ja jag är en dålig fru som köper färdiga pajer!! haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback