Sjöbo Marknad!!

Idag vca jag o Macke en runda på marknaden o kolla läget=)
Fast de e så att har man varit på en marknad så har man varit på alla så e de alltid kul o kolla runt=)

Köpte dock inget mer än körsbär=)
o munkar!!

Körde sen vidare tilol svärföräldrarna o fika munkar!!=) De va mums!!

sen klöv vi ved!! o sen hem o duscha då de kändes som man hade en hel spånfabrik innanför linnet!! =)

Nu e de bara 1 vecka kvar på semestern!!
Sen tillbaka o jobba!!
dock bara två veckor!! -helgpassen då dom e dygn o de blir för tufft för tjocka mig!! haha!!
kan kanske korta ner passen, får se vad arbetskamrater och chef säger om de!!
så de blir väl ca 5-7 pass!!
Helt acceptabelt!! haha!! Sen ska jag gå hemma o jäsa den sista tiden!
bara rå om mig själv o macke när han e hemma från trösket =)
För sen e de inte bara vi, utan även en liten krabat=) Lycka!!

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Lis

Ja tiden går snabbt nu. :) skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback