Beddingestrand!

Igår va vi hos Louises föräldrar i beddingestrand o fira Louises dag=)
Grattis igen=)

God mat gott sällskap!!=)



Fick inte så många fler bilder!!

Men som tur va så blev vädret underbart=)

--------

Macke är just nu på väg till tyskland!!
Tror nog dom precis har kommit till B-shop nu=)
Så nu blir det fixat till festen!!

O jag skulle inte börja jobba förens 15 men blev inbeordrad från kl 12!! så de blir ett långt pass till!!
=(

Nu har jag åtta pass kvar att jobba sen går jag på semester i 3 veckor!!
Veckan innan semester är Mackes fest
Vecka ett Gotland + Brorens fest
Vecka två är de lugnt=) så man funderar på åhus eller nått annat mysigt=)
Vecka tre är Henke o Sofies fest!!

Full rulle=)

Sen blir det tillbaka o jobba två veckor o fogarna tillåter sen går jag hemma helt från o med 10/8!!=)
haha kommer fan få nippran va att gå hemma så länge!! =)
Men då har man bebis ju=)

Nej nu ska jag slänga i mig frukost!!
Ha de så bra=)

Kommentarer
Postat av: Lis

Tack än en gång för presenten i lördags. Kul ni kunde komma. :) ja de närmar sig gotland. Fassen va jag längtar. Synd inte andreas gör de lika mycket, han tror de e tröske o skit då. :( kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback