dagens Meny=)

Idag serveras de ugnstekt Falukorv (med senap o riven ost på)
Med min fluffiga potatismos=)



är så stolt över min potatismos!! tycker den är jätte god!! hehe!!

Annars har dagen varit lugn!!
Jobbat 8-15!!
Igår va de fotboll, så sambon satt bänkad o jag gick o kla mig typ!! så skönt o komma i säng riktigt tidigt ibland!!

Visst blir man lite deppig ib´land nu i student tider...
Tänker tillbaka på min egen student=)
Ung, gick i skolan o hade inga större problem!!
Nu däremot e de jobb o dåligt betalt vilket resulterar i dålig ekonomi ibalnd o en massa annat skit!=)
Men visst är man lycklig endå=)

Nej nu ska jag gå o kolla till maten som e i ugnen o på spisen=)


Kommentarer
Postat av: Lis

aldrig kul med dålig lön. vet hur det känns. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback