hmmm...

Har ni hört?
De går lite rykten om att den jävla Katrin ska hålla i Idol eftersnack i år oxå!!
shiiit!! misstag misstag!!

Idag gör jag typ inte ett skit!!
Gick upp över tio
lätt frukost
Sen Lunch

gör inte allt för mycket idag!
precis bakat en kladdkaka till festen!!
hur många behöver man göra till 100++ personer??
Jag har gjort fem st, fast hoppsan vi åt ju upp en , då blev det bara fyra kvar=)

Nej nu ska jag kanske baka en kaka till, eller kanske städa o tvätta, eller bara skita i allt o lägga mig på soffan o känna bebis röra sig=)
Så underbart!!

Kolla denna bilden, fräckt va?!
Så vill jag oxå få möjlighet till att fota o se=)
(alltså inte jag på denna bilden)



till kvällsmat idag blir det Stekt Kycklingfilé pasta o currysås=)

Kommentarer
Postat av: Lis

älskar den bilden, sett den innan. så söt

Postat av: Ida

Visst är den=)

2009-06-18 @ 09:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback