Kass

Har kännt mig små kass de senaste dagarna!!
trött o allmänt drogad!! hehe!! pallar inte göra nått!!

Fast idag har jag faktiskt dammat, plockat undan, handlat o så såklart sovit=) hehe!!

Till kvällsmat blev de stekt potatis, hemmagjorda biffar ,hemmagjord brunsås o gelé =) mycke uppskattat av min husmanskostälskande sambo=) hihi

o nu ska jag snart köra hem till svärföräldrarna o hälsa glad midsommar!! Tar med några kilo rabarber oxå=)
Macke e redan på väg i traktorn som vi lånat av svärfar=)

Imorgon jobbar jag 8-17
Macke e ledig den grisen!!
Men jag får väl jförsörja familjen haha!! styorhelogs betalt e aldrig fel i kassan=)
Speciellt inte när man sdka till Ullared nästa vecka=)

Imorgon kväll kommer att spenderas i Lilla Svedala hoa Alexandra som ska ha gille=) Ska bli mycket trevligt!!
tar självklart med kameran!! Så alla kan bli sura på mig dagen efter=) hehe!!

Nej nu ska jag köra!!

Kommentarer
Postat av: Lis

det e båda positivt o negativt med kamrer... =) Satt precis o läste lite olika bloggar, såg att du o Stina-Lee ska ha barn samtidigt. Hon var oxå i v 27. =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback