Kvällens Meny

Jahapp!!

jag tog foto på klänningarna, ser dock inte alls fina ut, myyycke snyggare på =)
Foto 1 två nya klänningar (rosa JC, vit/orange Gina Trico. 99 o 149 kr )
=)
Rosa Tubklänning skuren under brösten!
Vit/orange Halterneck som är tajt över allt=) alltså även under magen, framhäver magen =)



Bild 2 Mina klänningar som jag haft ett tag nu =)

Svart klänning halterneck, skuren under brösten haft sen nyår 07-08 =)
Grön brun blå vit =) köpt på mamastore.se så de den enda "riktiga" mamma klänningen jag har!! (de bruna "bältet" ska sitta under brösten)
Måste verkligen köpa fler klänningar! Såå fint=)



Jahapp, Kvällens Meny hos Jönsson/Christensson blir wookat!!
Wok grönsaker, Kyckling, kryddor o kokosmjölk =)
Serveras idag med äggnudlar=)
Sååå gott=)

Ingen som har en vit/benvit liten/kuvert väska??

behöver ha de till bröllopet!!

Vilken utav dessa klänningar tycker ni jag ska ha på Bröllopet jag ska på??

Hej hopp=)

Kommentarer
Postat av: Lis

mycket snygga/ söta klänningar... Vill oxå hitta klänningar. =( Får nog leta bättre. =)

Postat av: Ida

jag hittade jääätte många på Nova häromdagen!! men fick hålla i mig lite så jag köpte bara två av typ 10 som jag hittade=) Kändes som himmelriket=) hehe!!

2009-06-10 @ 20:27:08
Postat av: Anonym

Jag hejar på den rosa!!! Den e superfin!

2009-06-10 @ 20:51:06
Postat av: Sofie

de va jag som hejsade på den rosa :)

2009-06-10 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback