Längesen =)

Nu va de ett tag sen man skrev!!
har haft fullt upp=)

I fredags va jag hos Barnmorskan o tog en massa prover=)
o så fick jag lyssna på bebis hjärta=) MYSIGT=) dunkdunk!! mer än 2 slag i sekunden!! hihi!!=)
Imorgon går jag in i v 26!
108 dagar kvar tills beräknad förlossning!!
tjohej vad tiden går!!

Senare på Fredagen va de dax för examensmiddag för Alexandra!!
Hon är numera färdig sjuksköterska=)
Sen hamnade vi på Björka Loge!!
Mycke trevlig kväll som avslutades med dans=) O alex fick fina kläder, så här såg hon ut =)


Lördagen va vi smått trötta här hemma!!
Men på kvällen hade vi lite förfest här hemma med en massa rester från gårdagen=)
Macke skulle inte med men dom andra lyckades övertala honom, inte för att han va så svår=) hihi!!
Vidare till Sommarnatta Tingvalla vo for=) jag o Hampus körde (han ni ser uppe på bilden).
Skiiit kul kväll!! Träffade en massa gamla skolvänner o en massa annat folk=) såå kul =)
Blev även lovad miniatyrer av Joddlas kläder till bebben när den kommer=) Väntar spännt!! haha!!

O ja just de!!
i Torsdags va jag o shoppade lite=)
Gjorde sånna klipp=)
2 klänningar o ett par skor, o en bh =)
skor o bh normal pris=)

Klänning nr 1 149 kr
Klänning nr 2 99 kr
Jag gillar billiga klänningar=)
Kan lägga upp bilder en dag om jag kommer ihåg=)
Så nu har jag 4 klänningar jag kan ha unde graviditeten=)
Måste bara köpa en vit kuvertväska till Bröllopet som vi ska på den 27/6!! sen e jag fit for fight=)

Nej nu ska jag laga lite mat till älsklingen!!

jag har varit nere i Svedala hos en vän hela dagen o åt seen lunch så jaqg e inte så hungrig!! Ikväll blir de fika o planering inför 25 års fest hos Anders o Johanna!!




Söndag va min bror o Far här uppe o klöv lite ved=) Typiskt att de skulle regna dom två timmar vi höll på!! men vi fick undan lite i alla fall=)
jag hatar ved!! haha!! men ska bli skönt sen!! för då slipper vi klydda med de på två år i alla fall=) e de tänkt iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback