Regn o rusk!!

Usch vuilket tråkigt väder!!
Sån dag då man ska sitta med sin sambo under en filt framför brasan o kolla på någon bra romantisk komedi!! eller vad tycker ni??

Sitter just nu ute på Toutube o kollar på klipp från Melodifestivalen då Björn Gustafsson gjorde all pausunderhållning=)
HAHA! Sången till Carina Berg e nog den bästa=)

Det blir ingen Dagens Meny för i eftermiddag börjar jag jobba 17 o sen jobbar jag till 15 Lördag!!
O Macke ska på student för hans Kusin Patrik ikväll!! Grattis Patrik =) ahh hatar o jobba när de e studenter o så, alltid kul o kolla på o sen student festen efter!!
Menmen de blir till att bita ihop o försöka tjäna pengar till familjen!! hehe!!=) Nån får ju försörja den ;o)

Nästa vecka ska jag försöka ta med mannen ut o kolla på barnvagn=)
Får ju i alla fall bestämma oss för vilken vi vill ha!!=)

Idag har jag varit iväg o handlat present till Louise som fyller år idag=)
Andreas fyller oxå år=)
Många fördelsedagsgrisar nu i mitten på Juni =)

Så Grattis till er =)


Som sagt, imorgon jobbar jag till 15 sen e de hem i göra sig i ordning för kvällen som ska tillbringas i Beddinge hos Louises familj=)
De va mycke trevligt förra sommaren så de3 blir de säkert iår oxå=)
Får hoppas att vädret rycker upp sig lite=)

Nej nu ska jag lägga mig på golvet framför brasan o kolla på tv=) o mysa med vovven=)

Vad tycker ni om denna vagnen??


Hej hopp=)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag är lite slarvig med bilder =P Har inte många på jobb, men ska försöka lägga in fler hemifrån.

Jag jobbar två veckor till sen går jag på semester och sen mammaledighet, skönt! Men blir mer och mer nervös inför förlossning. Tror jag har 41 dagar kvar till BF :)

Postat av: Sofie

Den ser väldigt fin ut :)

2009-06-13 @ 18:29:02
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback