Tjohoo=)

För jag vet nått som inte ni vet =)

hihi!!

Fredag:
Midsommarafton firades hos Alexamdra=) Myycket trevligt=) Bilder finns på facebook=)

Lördag:
Mysig hemma kväll med 2 hyrfilmer bland annat changeling!! Usch hemsk=( o chips o dippa o sånt gott=)

Söndag: va op kollade barnvagnar i stan=) o sen vidare till entre o gick där en runda med nästan hela min familj=)
Bjöds ner till grannen på middag o vi köpte med efterrätt=) mums!!

Måndag:
Jobb 8-17

2 årig förlovningsdag med sambon min=)
Älskar honom så ska ni veta=)
o ca 90 dagar kvar till bf!!=)

o så har vi fått reda på en sak till=)
hihi!! Men de säger jag inte än!!



hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis på 2 års dagen!!

Ojojoj va nyfiken jag blir :)

När får vi veta då?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback