Grillning, shopping, Bio, Törringe, Ved och Våfflor=)

De va min helg=)

Fredag:
- Hemma från jobb pga grymt ont i halsen, börja känna mig bättre, köpte ny dator=)
- Grillade kyckling/kotletter hos Andreas o Lis=) skiiit gott!! Längtar till sommaren då de va lite kallt o stå ute=)
- Bio. Borta bra Hemma Värst!! En mycket underhållande film=) Många skratt=)

Lördag:
- Körde o köpte bullar på morgonen o sen vidare till Viderup o äta frukost med Andreas o Lis=)
- Vidare till nova där  det blev shopping=)jag inhandlade ett par nya jeans, ett linne, o en tunika!! kanske lägger upp en bild senare=) Vi körde sen vidare till BilTema i Malmö där pojkarna gick loss=) Jag handlade en papperskorg tyill datarummet o en hushållsrullehållare=)
- Hem o ta de lite lugnt
- Ner till Mor o far o käka hemmagjord pizza!! medans Macke körde till Andreas o Lis i Skeglinge o passa vovve=)
Vidare på förfest på Ripagården o sen vidare till Törringe!! Va dock inte där så länge.... Åkte dit sent o hem tidigt!! haha=)

Söndag:
- Andreas o Macke har varit rediga o sågat bränne/ved o fixat o donat på gården här hemma=) tagit bort stenar o fixat en massa annat!!
jag fick den smarta idén att jag kunde göra våfflor=)
Så jag rick ruingt hit Lis o så blev de våfflor med glass o grädde o socker o sylt o allt vad vi hade på=) Mums!! Mätta blev vi i alla fall=)
- Nu ska vi åka hem till mina svärföräldrar o käka stek!! mmmm de ska bli skiiiit gott=) Svärmors stek e den goaste som finns tror jag=)


Veckan blir jobb o litta annat=)

Måndag: 8-17
Tisdag: 17-08
Lördag->Söndag 15-15=)

de va arbetstiderna=)
Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Lis

mycket trevlig helg. =) tack!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback