Möblerat om=)

Har haft lite damp idag!!

Varit galen på huset, kollat hus, velat flytta, insett att de inte finns nån fina hus till salu i rätt prisklass!!
gått o deppat o börja med att möblera om i sovrummet, men det blev inte bra!!
Men jag hade bestämt mig, nått skulle här göras om!!!
Så det lilla datarummet fick en makeover=)

Slängde ut gäst sängen.. använd 3 eller 4 gånger sen vi flyttade in för ca 2 år sen.. så jag slängde ut skitet!! haha!!

Så här blev det!!=)
 
Med en liten byrå brevid=) Så nu har vi ingen byrå i hallen... shiitt vad ska jag nu göra där!! haha de e inte lätt alltid=)






Och så har jag ju färgat håret!!=)
Lägger ut en bild... dock ej så fin!!

tog den igår bara sådär huxflux=)
Får lägga uit en bätte när jag gjort mig fin för nått=) hehe!!
hjälp kolla näsan!! haha man ska nog inte ta foto under ifrån, näsan blir rätt så stor då!! haha men de e ju tur att jag inte ska ragga=)

hej hopp! nu ska jag fortsätta städa=)

Kommentarer
Postat av: Lis

det blev ju snyggt i arbetsrummet... var har du gjort av sängen? håret måste jag dock vänja mig vid. men det blev inte helt fel... en bild i rätt vinkel så blir de nog bättre. =) något nytt datum för mediumet?

Postat av: Sofie

Tyckte håret blev jätte fint!

2009-03-09 @ 18:47:25
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback