Tråkigt . . . . Inget liv!!

Varför e vissa dagar så jävla tråkiga??
Kommer inte på ett skit o göra =(

Mycke man kan göra men så kostar de pengar o jag vill verkligen spara nu!!
De va lixom shoppingen i Lördags så nu e de slut på ett tag!! så mycke utgifter nu i vår med huset o så!!
Mura om hela huset, Ny kamin, förhoppningsvis får vi byggt två kuper på varje sida (ovanvåningen)!

Igår förmiddags satt jag här o knåpa ihop fina mail till ByggLov och Äntligen hemma!!
Vill bara få börja där uppe nu!!
hade varit helt underbart o ha en ovanvåning..helt ny =)

En sak e bra iaf=)
Katt o Hund
Konrad och Elli
Kommer bra överrens=)
När man kan ligga i en säng tillsammans betyder väl de att de går bra=)


Tillbaka till mitt tråkiga liv!!
Eller mitt inte liv alls!!

Gör inte ett skit idag!!
Jo kom hem efter jobb o åt frukost satt här lite vid datorn
Somna i soffan i en timme typ!
Sen va de ju dax för lunch!!
Snabbty med varma mackor!
O nu sitter jag här!!
O kommer inte på ett skit o göra!! Vill verkligen hitta på något!!
O nu e jag ledig fram till Lördag kl 15.
O på lördag blir det iaf Hem och Villa mässan!!
Ska förhoppningsvis hitta en kamin vi vill ha!!=)

Kommentarer
Postat av: Lis

haha, ja det e väl inte fel att få i ordning ovanvåningen. Själv e man sugen på ett hus. Som man kunde göra till sin egna...=) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback