Dagens bockar=)

Jisses vad jag känner att jag har varit flitig idag=)

Saker jag gjort!

- rensat ogräs i rabatten
- valt ut fem halvstora stenar o målat dom vita (ska läggas ute vid vägen=)
- varit o handlat kratta, färg till stenar + faluröd färg till stalldörren o garagedörrarna på granngården=)
- putsat alla fönster utvändigt
- plockat undan en massa runt om på gården o slängt o sorterat=)
- o så självklart så tog jag ut sängen (den som stog o lilla rummet innan) från stallet o låg o sola mellan varven när de inte va moln!!
o Jadå jag har fått lite färg=)
Så roligt när man ligger i solen med magen så vänder sig bebis med ryggen emot!! =) den tycker ljuset blir för starkt=) hihi! Känns så konstigt i magen o sen blir den sten hård i o med ryggen ligger utåt=)

Så en massa har jag fått gjort idag när jag varit ledig=)

o snart så ska jag köra in o handla lite till (glömde de innan=(....)
ska handla lite tyillbehör till kvällsmaten=)
Ska göra en ny maträtt jag inte gjort innan=)
Alltid kul o hitta på nått nytt!!
Minst 2-3 gånger i månaden ska man göra något helt nytt som man aldrig provat på=) Rätt så kul faktiskt!! lite omväxling från de gamla vanliga!! hihi=)

Nej nu ska jag köra in o handla snabbt sen ska jag ha maten klar när älsklingen kommer hem tänkte jag=)
Sen ska vi nog in i handla lite grejor på biltema till mackes kära bil som snart ska bes.
haha gäller u ta på sig kortkort o uringat!! haha fast de hjälper inte nu när man e fet!!! hahaha!!=)

hej hopp gummisnopp!!



ca såhär kan min bebis se ut nu=)
(tagit i magen v 18 då bebis är 20 cm långt!)
Så fräckt man kan ta bilder så=)
Lennart Nilsson heter han!! Har till o med han bok här hemma=)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Vet inte hur jag lyckades hitta hit men läste om tillökningen! Grattis! Vi väntar själv vår första i slutet på Juli.



Ha det fint! // Therese som hade Chip hos Anna.

Postat av: Therese

Hej igen!



Det är sambons föräldrar som bor där. =) Japp, det är samma kille, varit tillsammans i 8 år nu i juni, tiden går fort haha.

Chip mår jättebra, han står fortfarande uppe i Eslöv. Han är lite lat bara, han lägger sig ibland när de ska jobba hobon asg Nu har jag ett puckat halvblod uppe på stall 21 istället haha. Håller du fortfarande på med hästar?

2009-05-14 @ 07:53:41
URL: http://dreamzorina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland önskar jag att jag inte hade haft häst haha. Min är halvt puckad ibland haha, men haft henne i 4 år nu o hon är 17 så jag vill inte sälja henne. Vi går och myser ihop och andra i stallet rider henne nu när jag inte kan :)

2009-05-14 @ 16:08:08
URL: http://dreamzorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback