Hundkurs o jobb!

Det är vad min dag består av=)

Va på hundkurs 9.30-12.30 idag=)
Elli va såå duktiug!! blir så stolt över henne ibland =)

När jag kom hem vände jag upp o ner på en rabatt o sådde lite sommarblommor o ringblommor (frö)!! Bara för att=) Annars växer där bara skir egentligen!!
Men de blev jag trött på nu, så de återstår bara o se om de blev bra!! hehe!!

Sen blir det jobb 16-08

Imorgon ville mor min ut o shoppa!! Jag får följa med som smakråd!! Då eknonomin inte tillåter att shoppa nått onödigt nu!! Fast i o för sig så e ju kläder aldrig onödigt,, NEJ jag ska inte shoppa!! hehe!!



Så sugen på en valp till=)
hehe fast de får vänta nu!! Nu får man snart börja uppfostra barn istället ;o) hihi!!

Men visst e de sött!!

Funderar på att ta en kull på elli sen!! fast de får vänta ca 2 år till!!
Får väl ta en ljus eller brun labbe så de blir lite blandade färger=) Coolt med tre ju=)

Kommentarer
Postat av: Lis

Om ni tar valpar på elli så bokar vi en... =)

Postat av: Ida

Självklart=) Men blir dock inte innan hon är typ 3 år=)

2009-05-23 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback