Jobb

Nu snart e de jobb!!
17-08 idag!!
sen e jag ledig fram till Lördag kl 15!! då de blir ett lååångt dygn!! till 15 på Söndag alltså!!
Förutom ett möte imorgon mellan 14.30-17!!

Imorgon är det näst sista gången på hundkursen!!
Ska se om jag kan ta med kameran så kan jag ta nån bild!!

N'ästa gång ska vi försöka få alla dom svarta labbarna (4 st) att ligga på rad o rulla runt!!
Tror ni vi lyckas?? haha!!
Hade dock varit skit coolt om vi gjort de=)
Sen e de bara en gång till=(
Vad ska man då hitta på på onsdagarna??
Jag har ju lagt schema efter detta så jag jobbar aldrig onsda dagar!! bara nätter!! hehe!!

Inom loppet at typ 4 veckor ska vi kolla på barnvagn!! inte köpe än en vi ska i alla fall bestämma vilken vi vill ha så de bara e till att köpa den sen!! Man vet ju aldrig om man föder för tidigt!!
O om vi köper den tidigar får den stå hos Mor o Far för de betyder otur att ta hem den tidigare än bebisen!! hehe!!
Skrock skrock ;o)

Jag va nere på hundklubben innan o tränade lite med vovven=) Vi va även o simma lite i sjön som finns där i skogen!! Såå mysigt!! Elli viste dock inte riktigt om hon skulle apportera ankorna som simmade där eller pinnen!! Men som tur va så kunde jag trissa henne på pinnen tillräckligt så hon hämtade den=) iklla om hon kommit tillbaka med en anka!! hehe!!

Nej nu ska jag fortsätta med dagens mat!!
Fiskgratäng med pot mos=)

Ska även skriva matsedel för 2-4 veckor, har inte riktigt bestämt mig!! Ska i alla fall köra o STOR handla på CityGross på Torsdag!! jag gillar billigt=)

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback