Känner mig lugn o harmonisk=)

Idag är en härlig dag i mitt liv!!
Egentligen inte så händelserik men iaf=)

jag har bestämt vad jag ska göra med mitt liv!
Och jag är sååå nöjd!!
Mitt liv i framtiden kommer bli bättre än bäst=)
O då snackar vi utbildning o jobb såklart!!
Livet kan just nu inte vara bättre än de e=)
Eller jo hehe en vinst på några miljoner skulle ju aldrig sitta fel=)



Jag kommer bli så nöjd när jag e klar!!
O jag känner mig så säker o trygg i mina planer nu!!
Har jag fan aldrig varit=)

I Lördags va de Törringe som gällde!! Mycket trevligt!!
Vi va först hos mina föräldrar o grilla några stycken!
Sen vidare till Skönadal på förfest=)
o sist men inte minst Törringe!!

o Bandet klädde av sig nakna... shiiiit!! Tur man va nykter o kom ihåg detta!! Synd man inte tog upp kameran bara!!
Haha!!
de va så att de va ern låt som dom ville att man skulle sjunga med i!! O alla sjöng lite klent, så då sa dom om ni tar i o sjunge så klär vi av oss nakna!! Så några minuter senare så stod dom på scenen med bara gitarrerna för snopparna!!
Såååå räligt!!
jag höll för magen så bebis slapp se!! haha!!

I fredags va vi hoa Anders o Johanna o snacka lite skit!!
O igår Söndag va en riktig slappe dag!!
Körde hem till Mackes föräldrar o fick söndags midda där=) Mycket gott=) o så va vi en runda ute o gick med Elli så hon fick bara lite i dammen o så=) o så va vi hos mackes bror o hans afmilj o snacka lite=)
Sen hem o äta melon o titta på film=)



idag är en lugn dag i övrigt=)
Plockat undan lite vikt en massa tvätt, bytat lakan, tvättar o sånt kul=) Ett ont måste!! hehe!!

nej nu ska jag fortsätta med mina sysslor här hemma=) fast hade varit skönt att komma ut i de fina vädret oxå=)
Ut o gå en långrunda med Elli kanske=)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad blir de för utbildning då??? Nyfiken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback