Magen=)



Nu börjar de allt likna en liten mage=) (taget förra veckan)
v 22.
Vill att den ska växa meeer=) hihi!! Så man e riktigt rund o go=) dock ej på fler ställen än magen!! hehe synd man inte kan önska sig de, gravid eller inte!! hehe!!

Helgen har vairt fulspäckad=)

Fredag- Veberödsgalan (jobba 8-17 först)
Mycket trevlig kväll som började hemma hos Anders Asknor!! =) o När vi kommer dit så har Andrs glömt leg så jag fick snällt köra dom milen tillbara o dit igen så han kom in!! Men de jävliga va att när vi kommer tillbaka så e de samma vakt o han frågade inte ens efter hans leg. hmm tur jag höll mina hormoner i schack där annars hade han fått sig en lusing eller två!! haha
Jag o älsklingen körde hem vid kvart över ett!! ganska lagom faktiskt=) Innan alla andra skulle hem ju!! O baar vi i bilen så de va raka spåret hem sen bums i säng!! =)

Lördag- Lugn dag i allmänhet, sen på kvällen va de dax för Bollerupsfest=) Reunion!! Så kul o träffa alla dom som va där=) Synd inte alla kunde komma!! hehe!! Fast då hade de blivit jäkligt trångt!! I alla fall så va vi hörst hos Elli o Ebba o sen körde vi ner till festen på Stora Södergatan=) Tack vår fina värdinna Helena för en underbarkväll=)

Söndag -Va så lugn som den kunde bli!! hehe va rätt så trött!! På kvällen stack vi ner till hörby med HELA Mackes familj o käka pizza på Valentino!! Perfekt avslutning på en perfekt helg!!

Imorgon går jag in i vecka 24 i grav. shiit vad tiden går! 16 veckor kvar tills man har en liten!!
Allt är både läskigt o roligt!! o så otroligt lyckligt!!=) Man går med ett flin på läpparna mest hela tiden!
Jag önskar alla mina vänner denna lycka, nu, snart eller i framtiden =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja nu börjar det synas :) Kul!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback