Mamma Mia!!

Håller på o plocka undan liute här hemma!! Tvättar lite Städar lite!!
O nu göra jag lunch!!

O nu ska jag snart sätta mig i soffan med lunchen o titta på Mamma Mia!
Tycker den filmen e jätte bra!=)
Har bara sett den ett par gånger nu=) hehe!!



Igår va jag o storhandla på CityGross i Höör!!
Så skönt, nu e både frys o Kyl fulla igen=)

Ikväll blir de tacos med grannarna!! Trevligt=)
Sen blir det jobb Lördag till Söndag 15-15!!

O näste helg e de fest igen=)
jag gillar Vår/sommar, träffar vänner o har kul varje helg ju=)
Najs!!

Lycka till idag Bamse!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för mattipset!

:D

Kram

2009-05-29 @ 15:55:18
Postat av: Anonym

No problemas!! Du kan få min matsedel om du vill ;o) hehe!!

2009-05-29 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback