Sommar 2009

Har suttit o letat en massa info idag=)

Sommar aktiviteter!!
Någonstans i Sverige!!
Mitt enda krav: Nära till sjukhus
(om nått händer)!! hehe!!

Har hittat några alternativ som jag e spiss på!!
Detta året blir det inte Göteborg! Känns samtidigt lite tråkigt att bryta den traditionen!
Men jag hade dött av att va på Liseberg detta året!! hehe!! Kan ju inte åka karusellerna=(
Fast de hade vairt kul o titta på alla andra endå=) Bara de e skinande sol =) hihi
Men jag har hittat några alternativ iaf=)
Vill ni me?? Bara häng på =) hehe!!

Macke har tagit hem lastaren från jobbet idag o pular där ute vid vägen=) Allt ska bli fint här nu har vi bestämt=)

Där bakom häcken e han =) hihi

Sitter o skriver i en massa papper nu som ska till Försäkringskassan ang havandeskapspening o sånt kul =)
Har inte så jätte lång tid kvar o jobba nu!!
Snaert semster iaf=)
Bara några veckor till !! Hihi Jag har bara 8 veckor kvar=)
Sen får jag se om jag kan gå tillbaka o jobba efter semestern!!
Goa pengar iaf=)

Imorgon bär det av mor barnmorskan, måste ta en massa tester på mina kära njurara o se så allt ser bra ut ju!! Hon ringde idag för de va visst viktigt o akut o ta testerna nu!! hehe tur både hon o jag e lika förvirrade ;o)

Lilla Konrad ville in när jag stod i fönstret o prata med älsklingen!!

Mjaaaauuu =) Han ville verkligen in!! Längtar tills sommaren för då e HON =) mycke ljusare io färgerna!! På vintern e hon ju så mörk =( Vår lilla sibiriska tiger!!;o)

Idag va jag lite påhittig!!=)
Hade en bukettblommor som såg så tråkiga ut!! Där va bara några vita blommor som fortfarande va frächa!! Så jag gjkorde såhär!! Fint??



Nu ska jag ut o hjälpa min man lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback