Änsålänge=)

Dagen idag!!

Vi har nyss varit på babyrytmik!!
Melvin tycker nog att det är kul!!
han ligger bara o ler snackar och skrattarmed alla andra bebisar och mamma, o struntar helt i mig nästan=) hehe!!

igår satt jag och skrev förlossningsberättelse! la nyss yupp den här=)
tänk att det är sju veckor sedan, sju snabba veckor för oj vad tiden springer i väg... Fast det känns endå som om att man har haft melvin hur länge som helst!!

Allt såg bra ut när jag va hos BM igår=)
Så igår kväll tog jag mitt första lilla träningspass!!
Börjar lugnt med
·10-15 minuet crosstrainer
·15 sneda situps på varje håll
·20 rygglyft
·15 armhävningar!!
Varje kväll ska detta "pass" genomföras, och dom mornar jag hinner b lir det 10 min crosstrainer då oxå=)
Ska öka på detta varje vecka är det tänkt!!
Så kan man börja träna på gym så smått senare om några veckor kanske=) eller till våren!
Så skönt att fp röra sig lite igen!!
Vill helst ha bort graviditetskilona till Jul!! jag vet, höga mål!! men då kämpar man mer har jag fått för mig!!



nej nu vill min söta gosse ha lite tutte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback