Bokat!

Så, då va tid hox frisören bokad=)

Tog med bilden jag la upp häromdagen, bad henne ta fram 2-3 frisyrer till, o inte kortare än den!!=)
Så den 9 dec ska jag kluippa av mitt långa hår=)
Hoppas verkligen jag vågar, men tycker de e så tråkigt, har haft detta långa hår nu i år och dar, så om jag klipper av de en gång o har det kort ett tag o sen låter de växa ut=)så har jag i alla fall inte varit lika dan i alla år=) hehe!!

Annars har jag inte gjort så där jätte mycket idag!!

Ska snart köra igång med träningspasset=) Ska till mackes föräldrar ikväll så får ju träna nu istället för ikväll=)
har tränat varje dag denna veckan!!
O varit ute o gått.... förutom igår, då hade jag blåst iväg=(!!

Nej nu har jag inget mer att skriva!!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: sofie

jag klippte av mitt idag :) Blev dock inte som jag trodde, men så e de när man har virvlar och självfall :(

2009-11-19 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback