Farsdag o annat kul=)

Tjooohooo=)
är så glad för er skull, de ska ni veta =)

Igår va de fars dag!
Melvin gav Macke paketer i sängen på morgonen=) så mysigt=)

Sen vid ett bar det av mot hörby för att fira Mackes far!
Det gjordes med bowling och fika!!
Sen vidare till Mackes farmor o farfar o äta farsdagmiddag som bestod av rådjur=)
sååå gott!!

En glad far på hans egen dag=)



Inatt sov Melvin 8,5 timme!!
O när jag tog upp honom så log han mot mig, blir såå lycklig!!=)
Sen åt han sin frukost så nu tar han sig en liten lur till innan han är vaken ett par timmar=)
Vid 14 idag ska vi till läkaren!
Vägas, mätas och undersökas så höfter o allt är ok=)


Jag fick papper förra veckan om vaccinering!!
Jag o macke har nog nästan helt bestämt oss för att ta vaccinet, fast vi är inte helt säkra!
Vi tar det för Melvins skull!!
Vad tycker ni? Ska ni ta vaccinet?


Idag ska jag pyssla lite med de som vi ska använda på årets julkort=)
Så de får ni se sen när det skickas ut till er=)


En styck trött Melvin=)


haha Mysigt att ligga på mamsens bröst=)

Ikväll tänkte jag ta hjälp av min söta sambo att lyfta in crosstrainern, kan ju inte vara farligt att typ träna 10 minuter morgon o kväll, någon som hört att de kan va farligt att börja träna för tidigt så säg till!!

Nej nu ska jag surfa o googla lite utbildningar!!
Vill verkligen börja plugga sen så man e klar med det!!
o sen på fler bebisar!! haha=)
Gäller o planera lite här i livet!!
Jag önskar alla vänner nära o kära denna obeskrivliga lycka att få barn!
Jag trivs, jag är nöjd jag är LYCKLIG!!=)

Kommentarer
Postat av: Diana- mamma till två hjärtan!

Goggla in det med träning efter en födsel. Har för mig man ska vänta men jag kan mycket väl ha fel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback