Förkylda!!

Mamma o son är förkylda!!
Melvin har smittat mig...

han blev förkyld för två dagar sen o idag vakna jag med ont i halsen o rinnande näsa=(
Men bara Melvin blir av med sin förkylning!!
Så synd om honom, så ynklig=)

Men nu sover han sött i sittern efter en god slurk mjölk =)

Helgen blev som så att på fredagen va Louise, Andreas här!
Andre kom oxå in!!
käka mat o kolla på idol!
Lördagen bestod av en lång motionsrunda i Lyby med Macke=) mysigt! Så fint väder ju!!
O på kvällen blev det gåsamiddag hos min faster i veberöd!!
Gott som sören=)

Söndag va jag hos mormor =)
Tog en snabb fika med Emmelie oxå!!
O så hälsa jag på in älskade morfar!!
3 månader sen han somna in nu!!
Älskade o Saknade Morfar!!



Nu ska jag återgå till soffan o näsdukarna!!
hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

3 månader har redan gått.. Oj. tiden bara flyger förbi.

Hoppas ni snart blir friska! Här är det också snorigt =(. Men det tillhör väl hösten :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback